środa, 17 czerwca 2015

JESTEM ODBLASKOWY - JESTEM WIDOCZNY


Nasze przedszkole brało udział w konkursie organizowanym
 przez Straż Miejską pod patronatem Prezydenta Miasta Nowego Sącza 
Pana Ryszarda Nowaka. 
Tematem akcji było promowanie zasad bezpiecznego poruszania się po drogach: 
Jestem odblaskowy- jestem widoczny.
Nasi podopieczni wspólnymi siłami wykonali pracę konkursową pod takim samym tytułem
Na rozstrzygnięcie konkursu zostaliśmy zaproszeni do Ratusza.
W drogę udaliśmy się autobusem MPK.
Pamiątkowe zdjęcie przed Ratuszem.
W Sali Ratuszowej.
W tle nasza praca.
Reprezentanci naszego przedszkola odbierają Dyplom z rąk Zastępcy Prezydenta Miasta Nowego Sącza Pana Jerzego Gwiżdża.

Oprócz dyplomu otrzymaliśmy także odblaskowe misie i rzeczy użyteczne w przedszkolu.
Wspólne zdjęcie wszystkich dzieci z sądeckich przedszkoli .
Po powrocie do przedszkola również zrobiliśmy wspólne zdjęcia, bo przecież zdobycie tego dyplomu, to zasługa nas wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz